آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ موسسه آموزش عالی امام رضا علیه السلام

به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی امام رضا علیه السلام به همت معاونت آموزش موسسه؛ سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴، با حضور اساتید و دانش پژوهان این موسسه آموزش عالی آغاز شد.
معاون آموزش موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا علیه السلام آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ و جزئیات برگزاری کلاس‌ها را تشریح کرد. به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا علیه السلام ، حجت السلام و المسلمین اصغر میرزاپور، معاون آموزش موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا علیه السلام با اشاره به تعداد دانش پژوهان موسسه امام رضا (ع) گفت: در حال حاضر بیش از ۲۵۰ دانش پژوه در موسسه امام رضا (ع) مشغول به تحصیل می‌باشند و موسسه در سال جاری از طریق آزمون ورودی و مصاحبه اقدام به جذب دانش پژوهان نموده است. هم اکنون موسسه در پنج رشته تحصیلی تاریخ اهل بیت علیهم السلام (سطح سه)، مشاوره اسلامی (سطح سه)، شیعه شناسی (سطح چهار)، تاریخ و سیره پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله (سطح ۴) و اسلام و مطالعات اجتماعی (سطح چهار) در حال برگزاری کلاس می باشد.
موسسه هم اکنون میزبان تعداد تقریبی ۴۰ استاد و بیش از ۶۰ کلاس درس می باشد. وی گفت: بر اساس مصوبه حوزه علمیه قم، سال تحصیلی جدید از ۱۷ شهریور ماه آغاز شده و با توجه به تکمیل مراحل ثبت نام در تیرماه و اوایل شهریورماه کلیه کلاسها برگزار و طلاب محترم در کلاس ها حضور فعال دارند.
ایشان در ادامه افزودند: با توجه به تقویم آموزشی موسسه آموزش عالی امام رضا علیه السلام، برگزاری کلاس‌ها در نیم‌سال اول تا پایان آذرماه ادامه دارد و از اول دی‌ماه نیز امتحانات نیم‌سال برگزار می‌شود.
معاون آموزش تاکید کرد: کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود و دانش پژوهان محترم ملزم به حضور فعال در کلاسها هستند.

ارسال نظرات

پیمایش به بالا