به همت معاونت پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع):فراخوان مشارکت دانش پژوهان در ارائه دیدگاه ها و طرح های خود پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب

به همت معاونت پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع):

فراخوان مشارکت دانش پژوهان در ارائه دیدگاه ها و طرح های خود پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب

به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(علیه السلام) معاونت پژوهش از مشارکت دانش پژوهان در ارائه دیدگاه ها و طرح های خود پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب خبر داد.

در این فراخوان به اهمیت بیانیه مقام معظم رهبری پرداخت شد که می‌تواند به عنوان نقطه عطفی در تاریخ معاصر و خط نشانی برای حرکت به سوی قله های متعالی پیشرفت اسلامی – ایرانی در افق ۱۴۳۷ باشد.

بر اساس این گزارش مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) علاوه بر اجرای برنامه های متعددی برای تبیین و تفسیر و پیاده سازی این بیانیه در حوزه فعالیت های آموزشی و  پژوهشی خود در صدد است در کنار سایر برنامه ریزی های راهبردی ، شرایط را جهت اخذ دیدگاه ها، طرح ها و نقطه نظرات ارزشمند طلاب و دانش پژوهان ارجمند مؤسسه در مورد این بیانیه را جهت مشارکت هر چه بیشتر در این برنامه فراهم آورد.

دانش پژوهان ارجمند می توانند دیدگاه ها، طرح ها و نقطه نظرات ارزشمند خود در مورد این بیانیه را تا ۹۸/۱/۳۱  به معاونت پژوهش مؤسسه اتاق۱۱۵/۲ یا به آدرس ایمیل  gam2.imamreza@gmail.com  ارسال فرمایند

 شایان ذکر است از دیدگاه های  برتر تجلیل به عمل می آید.

ارسال نظرات

پیمایش به بالا