به همت پژوهش موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا علیه السلام : نشست آشنایی با نرم افزارهای مرکز تحقیقات علوم اسلامی روز دوشنبه ۲۱ آبان، در مؤسسه امام رضا(ع) برگزار گردید.

به همت پژوهش موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا علیه السلام:

نشست آشنایی با نرم افزارهای مرکز تحقیقات علوم اسلامی روز دوشنبه ۲۱ آبان، در مؤسسه امام رضا(ع) برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا علیه السلام نشست آشنایی با نرم افزارهای مرکز تحقیقات علوم اسلامی با حضور دانش پژوهان این مرکز برگزار گردید.

بر اساس این گزارش در این نشست که  با حضور حجت الاسلام الحسینی یکی از استادان مرکز نور برگزار گردید، به مباحث مقدماتی و کلی این نرم افزارهای پرداخته شد .

الحسینی در این نشست به ظرفیت ها و قابلیت های تحقیق و پژوهش در این نرم افزارها اشاره کرد و افزود؛ مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور از مراکز بسیار توانمند در این زمینه است و دانش پژوهان و طلاب ارجمند می توانند با استفاده از این قابلیت در تحقیقات خود در حوزه های مختلف علوم انسانی بهره مند شوند

شایان ذکر است بنابر گزارش پژوهش مؤسسه امام رضا(ع) بعد از این نشست آشنایی اجمالی با نرم افزارهای مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی ، بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، کارگاههای اختصاصی  آموزش نرم افزارهای مرکز تحقیقات علوم اسلامی جهت دانش پژوهان مؤسسه آموزش عالی امام رضا ع برگزار می گردد.

ارسال نظرات

پیمایش به بالا