به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا (ع) نشست علمی تحلیل جامعه شناختی مراسم اربعین دوشنبه ۱۳۹۷/۷/۲۳ با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر مریجی در سالن اجتماعات موسسه  برگزار می شود از تمام طلاب و دانش پژوهان دعوت به عمل می آید .

 رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) در جمع دانش پژوهان جدیدالورود:

نباید  نگاهمان برای حل مسائل اجتماعی به اندیشه های دیگران باشد.  

به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) نشست توجیهی آموزشی و پژوهشی دانش پژوهان جدیدالورود مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا علیه السلام با حضور مسئولین و معاونان و مدیران گروههای علمی برگزارشد.

  بر اساس این گزارش حجت الاسلام والمسلمین مریجی معاون آموزش دفتر تبلیغات ضمن ابراز خرسندی از حضور در نشست دانش پژوهان جدیدالورود، به اهمیت و جایگاه فراگیری علوم و جایگاه مؤسسات و مراکز حوزوی در تبیین نظرات دین و اهلبیت علیهم السلام پرداختند.

 معاون آموزش دفتر تبلیغات با اشاره به حدیث نبوی «لاتجعلونی کقدح الراکب» افزود: اصل اینست که نسخه مسائل اجتماعی را در فرهنگ و تراث دینی اسلام پیدا کنیم و در مرحله بعد از دیگر منابع استفاده کنیم. وی در ادامه با اشاره به حدیث مذکور  افزود، تحصیل علم بدون اتصال به اهلبیت علیهم السلام بی برکت است و نباید  نگاهمان برای حل مسائل اجتماعی به اندیشه های دیگران باشد.  

رئیس مؤسسه امام رضا(ع) خطاب به دانش پژوهان افزود، تحقیقات و پژوهش های خود را جدی بگیرید، پشتوانه علمی خودرا به دور از مدرک گرایی، قوی و مستحکم کنید تا بتوانید در جامعه اثر بخش شوید و واقعیت فرهنگ  اسلامی را خوب تبیین کنید.

لازم به ذکر است این نشست در دوبخش عمومی که با تبیین قوانین آموزشی و پژوهشی توسط معاونت های آموزش و پژوهش مطرح شد و در بخش دیگر جلسه دانش پژوهان با مدیران گروه های علمی برگزار گردید.

ارسال نظرات

پیمایش به بالا