معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا (ع) : هشتمین جشنواره انتخاب پژوهشگران برتر همزمان با هفته پژوهش در آذرماه ۹۷ برگزار می گردد.

هشتمین دوره انتخاب پژوهشگران برتر مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا علیه السلام برگزار می گردد.

معاون پژوهش  مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا علیه السلام هشتمین جشنواره انتخاب پژوهشگران برتر همزمان با هفته پژوهش در آذرماه ۹۷ برگزار می گردد.

معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا علیه السلام،  ضمن اعلام این خبر افزود

دانش پژوهان می توانند آثار پژوهشی خود را  که در  حوزه‌ های  تألیف و ترجمه کتاب ، مقالات منتشره در نشریات علمی پژوهشی و علمی – ترویجی و فعالیت های علمی پژوهشی  و تبلیغ در عرصه مجازی را جهت شرکت در این جشنواره به دبیرخانه ارسال کنند.

بر اساس این گزارش زمان انتشار آثار دانش پژوهان و فارغ التحصیلان این مؤسسه جهت شرکت در هشتمین جشنواره باید از تاریخ ۳۱/۶/۹۶ تا ۱/۷/۹۷ باشد و دانش پژوهان می توانند می توانند آثار پژوهشی خود را تا تاریخ ۸/۹/۹۷ به دبیرخانه هشتمین جشنواره انتخاب پژوهشگران برتر مؤسسه واقع در پردیسان، مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) طبقه اول، اتاق ۱۱۲ ارسال نمایند.

شایان ذکر است دانش پژوهان می توانند مقالات خود را  علاوه بر مراجعه حضوری، آثار پژوهشی  خود از طریق ارسال فایل در وب سایت مؤسسه امام رضا(ع) به آدرس iri.dte.ir   بخش فصلنامه اسلام پژوهان یا لینک  iqiri.dte.ir   ارسال نمایند.

ارسال نظرات

پیمایش به بالا