اخبار موسسه

اطلاعیه ها

نشست ها

دستاوردهای علمی پژوهشی

تقویم آموزشی

دسترسی سریع

موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا علیه الاسلام، جایگاه فرهیختگان آینده

موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا علیه الاسلام که به نام ثامن الائمه حضرت علی بن موسی الرضا علیه الاسلام متبرک شده است با هدف تامین نیروی انسانی فاضل ، متخصص و کارآمد در حوزه فرهنگ دینی و انسجام بخشی به فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شکل گرفت . بی تردید نیاز به وجود رشته های تخصصی و مباحث میان رشته ای از مهم ترین انگیزه های ایجاد این موسسه است .

در حقیقت موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا علیه اسلام دنبال ایجاد محیط علمی مکمل در کنار آموزش های حوزوی برای تربیت متخصصین و کارشناسان است تا بین علوم انسانی روز و علوم حوزوی ارتباط و انضمام شاسته برقرار کند و هم اکنون این موسسه شریف با داشتن رشته های گوناگون در سطوح مختلف ۲ ، ۳ ، ۴ پذیرای تشنگان علم و معرفت می باشد.

۰
دانش آموختگان
۰
پایان نامه
۰
در حال دفاع
۰
تحقیق پایانی
۰
مقالات فصلنامه
۰
کتاب
۰
نشست علمی
۰
کارگاه علمی

رویدادها

سوالات متداول

موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا علیه السلام، یک مرکز آموزش عالی حوزوی است و طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مدارک سطح۲ (معادل کارشناسی)، سطح ۳ (معادل کارشناسی ارشد) و سطح ۴ (معادل دکترا) با معرفی موسسه، توسط حوزه علمیه قم صادر شده و معتبر می باشند.

موسسه، دارای کلاسهای مجهز، تالار جلسات، کتابخانه، نمازخانه، سالن مطالعه و محوطه درخت کاری شده وسیع بیرونی بوده و در خدمت طلاب حوزوی می باشد. علاوه بر این، موسسه اقدام به برگزاری اردوهای متنوع علمی و زیارتی می نماید.

موسسه با بهره گیری از اساتید مجرب و دارای سطح علمی بالا و همچنین کلاس ها، تالار جلسات، کتابخانه و سالن مطالعه؛ از معدود مراکز آموزش عالی حوزوی است که در شهر مقدس قم در حال انجام خدمت می باشد.

این موسسه فعالیت خود را بخصوص در رشته تاریخ اسلام از سال ۱۳۷۴ آغاز نموده و در رشته های متنوع دارای اساتید باتجربه و متعهد و متخصص می باشد بطوری که در برخی رشته ها، مرجع می باشد.

بله، دانش پژوهان محترم، ضمن بهره مند بودن از امکانات تحصیلی و رفاهی؛ از شهریه و
کمک هزینه ماهانه در ایام تحصیلی برخوردار می باشند.

پیام خود را در صورت داشتن هر گونه پرسش یا نظر وارد نمایید .

آدرس

قم ،شهرک پردیسان ، انتهای بلوار دانشگاه 

موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا (ع)

ساعت کاری

شنبه تا پنج شنبه : ۱۹:۰۰-۷:۰۰

جمعه ها : تعطیل

تماس با ما

تلفن  : ۰۲۵۳۲۱۳۶۶۳۹

ایمیل : iri@dte.ir

پیمایش به بالا