آخرین خبرها

دسترسی های سریع

اپلیکیشن دانش پژوه

به همت مؤسسه آموزش عالی امام رضا(ع) و با همکاری حوزه علمیه کاشان، دوره آموزشی تاریخ اسلام ویژه دانش پژوهان سطح۲ در کاشان برگزاری می شود.

رشته تخصصی تاریخ اسلام و اهل بیت (ع) در کاشان زیر نظر موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا ع)- مرکز تخصصی تاریخ حوزه علمیه قم راه اندازی شد و برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در سطح ۲ دانش پژوه می پذیرد

حجت الاسلام یاوری معاون آموزش مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(علیه‌السلام) در گفتگو با روابط عمومی مؤسسه با اعلام این خبر گفت، برگزاری دوره های آموزشی و پژوهشی در پیشرفت تحصیلی طلاب  جوان،  و کارآمدی تبلیغ  بسیار موثر است و  این دوره آموزشی «دوره آموزشی تاریخ اسلام» به تقاضای حوزه علمیه کاشان و برای طلاب سطح ۲ و پژوهشگر در عرصه تاریخ اسلام و اهل بیت (ع)  برگزار می شود.

وی به مراحل ثبت نام و گزینش در این دوره آموزشی اشاره کرد و گفت: ابتدا حوزه علمیه کاشان، تقاضای برگزاری  دوره تاریخ اسلام  را  مطرح کرد که موسسه امام رضا ع  با اخذ مجوز از حوزه علمیه و با بررسی شرایط و امکانات حوزه علمیه  کاشان  با برگزاری این دوره موافقت به عمل آورد. که در ادامه با  ثبت نام از  متقاضیان، تعداد مورد نظر را با آزمون و مصاحبه انتخاب خواهد کرد.

معاون  آموزش مؤسسه امام رضا(علیه‌السلام) با اشاره به لزوم بستر سازی برای آموزش طلاب مستعد در شهرستانها، حضور اساتید برجسته در حوزه های علمیه شهرستان ها و ارتباط گرفتن با طلاب و دانشجویان را  بسیار ارزشمند توصیف کردند  و موسسه امام رضا ع  را پیشتاز این رسالت دانستند و  تاکید کردند موسسه امام رضا برای ترویج  دین و تربیت مبلغین توانمند از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد

ارسال نظرات

پیمایش به بالا