آخرین خبرها

دسترسی های سریع

اپلیکیشن دانش پژوه

رئیس موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا علیه السلام: جهاد تبیین لطف الهی است

به گزارش روابط عمومی موسسه امام رضا(ع)، در این نشست که با استقبال دانش‌پژوهان و جهادگران حوزوی برگزار شد، حجت‌الاسلام و المسلمین میراحمدی رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیهَ، در ابتدا ضمن اشاره به ظرفیت‌های خدمت‌رسانی به طلاب در پردیسان گفت: نزدیک به ۲۰ هزار طلبه در پردیسان و مناطق اطراف سکونت دارند و الحمدالله مرکز خدمات پردیسان به عنوان مرکزی مستقل و در دسترس، در حال خدمت‌رسانی به طلاب این مناطق است.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در ادامه افزود: یکی از اقدامات مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ایجاد قرارگاه‌های جهادی در مراکز مختلف است. ساختار این مراکز متشکل از دبیر قرارگاه و یک دبیر اجرایی است که آمادگی خدمت‌رسانی به طلاب هستند.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین مریجی موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا علیه السلام  ضمن اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت: جهاد تبیین لطف الهی است. کار جهادی کار شهدا بوده است و امروز باید این راه را ادامه داد. اثرات جهاد در این عرصه بسیار عظیم است و فضائلی که در این عرصه وجود دارد را نمی‌توان در منصب‌های اداری پیدا کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمودی دبیر قرارگاه جهادی پیامبراعظم(ص) به تشریح حرکت جهادی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در زمینه جهاد تبیین پرداخت و گفت: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر آماده‌سازی زمینه‌های کار جهادی، قرارگاه جهادی پیامبر اعظم(ص) را تأسیس کرده است. این قرارگاه فعالیت‌های متنوعی در زمینه‌های مختلف خواهد داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به فعالیت‌های این قرارگاه در راستای کمک به طلاب اشاره کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هم‌اکنون روحانیون نیازمندی وجود دارند که با وجود جانبازی و یا بیماری‌های مختلف نیاز به کمک دارند. این قرارگاه آمادگی دارد تا با طلاب محترم همکاری داشته و در انجام فعالیت‌های جهادی با طلاب همکاری داشته باشد.

ارسال نظرات

پیمایش به بالا