آخرین خبرها

دسترسی های سریع

اپلیکیشن دانش پژوه

فتنه گران به دنبال انحراف مسیر حرکت انقلاب بودند، اما ۹ دی این اندیشه آنان را باطل کرد

معاون آموزشی موسسه آموزش عالی امام رضا(ع) با گرامیداشت ایام الله ۹ دی گفت:  در سال ۱۳۸۸ عده ای فتنه گر داخلی با حمایت دشمنان خارجی قصد داشتند مسیر حرکت انقلاب امام خمینی(ره) در ایران اسلامی را که برگرفته از قیام سیدالشهدا(ع) بود، به انحراف بکشانند.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع)، حجت الاسلام و المسلمین یاوری اظهار داشت: «همواره در طول تاریخ عده ای بوده و هستند که به خاطر دنیاطلبی در مقابل حق ایستادگی کرده و از باطل حمایت می کنند. بنابراین، گروهی نیز در فتنه ۸۸  قصد داشتند تا آسیبی به انقلاب اسلامی که مدیون خون شهدا است، بزنند.»

این استاد دانشگاه بیان کرد: «در مقابل این جریان، انسان های آزاده ای نیز هستند که حامی عدالت بوده و در برای تحقق عدل الهی از جان و مال خود می گذرند. شاه بیت این رفتار و اندیشه این گروه برگرفته از قیام سیدالشهدا است که حاضر نیستند تن به ذلت دهند.»

حجت الاسلام و المسلمین یاوری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه فتنه گران حتی در ماه محرم حرمت قیام خونین کربلا را نگه نداشتند و به ارزش های بنیادین و شعور مردم بی احترامی کرده و جنایاتی را مرتکب شدند، افزود: در مقابل این فتنه، مردم بصیر و ولایی ایران اسلامی به حمایت از انقلاب برخاسته و با اعلام انزجار از فتنه و محکوم کردن جنایات آنان به میدان آمده و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی که حامی فتنه گران بود، زدند. آنان نشان دادند که دشمنان انقلاب هنوز مردم شریف ایران را نشناخته اند.

معاون آموزشی موسسه آموزش عالی امام رضا(ع) در تأیید این سخن یادآور شد: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری: این را قاطعاً عرض می کنم که دشمن با همه‌ی برنامه‌ریزی‌هایش، مردم ما را نشناخته، ملّت ایران را نشناخته؛ اشتباه می کنند. دیدید که در سال ۸۸ دشمنان خطا کردند و آن فتنه را راه انداختند و کار را به جاهایی رساندند که به خیال خودشان کاهای بسیار باریک و حسّاس و دقیقی بود، [امّا] ناگهان حرکت عمومی نهم دی همه را مبهوت کرد.

ارسال نظرات

پیمایش به بالا