آخرین خبرها

دسترسی های سریع

اپلیکیشن دانش پژوه

موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) برگزارکرد: آزمون ورودی سطح سه و چهار در رشته مشاوره

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع)، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا بنیانی مدیرگروه مشاوره اسلامی این موسسه در خصوص نحوه برگزاری این آزمون گفت: موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع)  از طریق آزمون اختصاصی در سطوح ۳ و۴ حوزوی در رشته مشاوره دانش پژوه می‌پذیرد.

وی افزود: امسال این موسسه نسبت به برگزاری دومین دوره آزمون اختصاصی سطح چهار و یازدهمین دوره آزمون اختصاصی سطح سه اقدام کرد. در این دوره تعداد شرکت کنندگان در آزمون اختصاصی سطح سه ۱۵۰ و سطح  چهار ۱۰۰  داوطلب بود که از بین آن‌ها کسانی که حد نصاب آزمون کتبی را کسب کنند به مصاحبه علمی دعوت می‌شوند.

مدیرگروه مشاوره اسلامی موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع)تصریح کرد: هدف از برگزاری رشته مشاوره شناسایی و جذب طلاب مستعد و توانمند، ارتقاء دانش و مهارت‌های مشاوره‌ای طلاب به صورت علمی و کلاسیک و تربیت نیروی تخصصی در حوزه ازدواج و خانواده با نگاه تخصصی به مبانی دینی است به طوری که به توانمندی بالایی در حوزه نظریه‌پردازی و مشاوره ازدواج و خانواده دست یابند.

بنیانی خاطرنشان کرد: سطح سه مشاوره در مدت سه سال و در قالب شش ترم آموزشی و سطح چهار مشاوره در مدت دو سال و در قالب چهار ترم آموزشی برگزار می‌شود و دانش‌پژوهان به نگارش رساله تخصصی می‌پردازند.

وی گفت: از فارغ‌التحصیلان این رشته در مراکز ازدواج، پژوهش و نظریه‌پردازی در سطوح تصمیم‌گیری مرتبط با مسائل اجتماعی، بهزیستی، نهاد ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی و سایر نهادها که در سطوح کلان در مباحث اجتماعی و خانواده فعالیت کنند، استفاده می‌شود.

ارسال نظرات

پیمایش به بالا