آخرین خبرها

دسترسی های سریع

اپلیکیشن دانش پژوه

موسسه امام رضا(ع) از میان طلاب واجد شرایط جهت پذیرش در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانش پژوه می‏پذیرد

به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع)،  حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد یاوری ضمن اعلام این خبر به برخی از  فعالیت‌های این مؤسسه اشاره کرد و  اظهار داشت: این مؤسسه که به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم وابسته است با مجوز رسمی شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور تاسیس شده و به تربیت طلاب حوزه‌های علمیه در راستای رفع نیازهای جامعه و رفع دغدغه های مقام معظم رهبری ، مراجع و علمای حوزه مشغول می باشد.

معاون آموزش مؤسسه آموزش عالی امام رضا(ع) ، هدفمند کردن دوره‌های آموزشی حوزوی معطوف به نیازها و اهداف را از جمله سیاست‌های اصلی این مؤسسه برشمرد و افزود: با توجه به متمرکز شدن پذیرش مراکز تخصصی حوزه از طریق سایت معاونت آموزش حوزه‌های علمیه، این مؤسسه از این طریق اقدام به جذب دانش پژوه و تربیت مبلغان می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه این مؤسسه هم‌اکنون در ۳ سطح تحصیلی دانش پژوه می‌پذیرد تصریح کرد:  این موسسه برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰  در مقاطع تحصیلی سطح ۲، ۳ و ۴  از طریق ثبت نام در سایت  متمرکز مراکز تخصصی حوزه‌های علمیه دانش‌پژوه  پذیرش می‌نماید.

حجت الاسلام یاوری  بابیان اینکه امسال این موسسه در شش رشته و گرایش  پذیرش دانش پژوه  دارد  ادامه داد: پذیرش امسال برای سطح دو در رشته ی علوم اسلامی با گرایش تاریخ اسلام ، برای سطح سه  در رشته های   تاریخ اهل بیت(ع) ، شیعه شناسی، مشاوره اسلامی و تبلیغ (گرایش تربیت کودک و نوجوان)، و برای سطح ۴ در رشته سیره پیامبر اعظم(ص) می باشد.

معاون آموزش مؤسسه آموزش عالی امام رضا(ع)  در خصوص رشته ‌ی جدید گفت: از رشته های ارائه شده  رشته تبلیغ با گرایش کودک و نوجوان در مقطع  تحصیلی سطح ۳ برای اولین بار است که اقدام به پذیرش می کند.

حجت الاسلام یاوری  بهره مندی از برنامه آموزشی و فرهنگی مناسب، استفاده از کتابخانه تخصصی، سایت اطلاع رسانی، فضای آموزشی مناسب ، پرداخت کمک هزینه تحصیلی، اعطای مدرک علمی معتبر حوزوی و معرفی فارغ التحصیلان به مراکز آموزشی و پژوهشی  را از مزایای ثبت نام در این رشته ها  و مؤسسه آموزش عالی امام رضا(ع)  عنوان کرد.

معاون آموزشی موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) ،مهلت ثبت نام در رشته های  این موسسه را تا پایان بیستم و یکم  خردادماه  ماه سال ۱۴۰۰ اعلام کرد ویادآور شد: علاقه مندان جهت ثبت نام و دریافت دفترچه آزمون باید به پایگاه اینترنتی https://paziresh.ismc.ir مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۱۳۶۶۴۱ ، ۳۲۱۳۶۶۰۵، ۳۲۱۳۶۶۳۹ ۰ از ساعت ۱۳-۱۸تماس حاصل نمایند،

ارسال نظرات

پیمایش به بالا