آخرین خبرها

دسترسی های سریع

اپلیکیشن دانش پژوه

نشست هم اندیشی ریاست موسسه امام رضا علیه الاسلام و معاون پژوهش حوزه

به گزارش روابط عمومی مؤسسه امام رضا علیه‌السلام، نشست صمیمانه حجت‌الاسلام والمسلمین ترکاشوند؛ معاون محترم پژوهش حوزه علمیه قم و حجت‌الاسلام والمسلمین مریجی؛ ریاست محترم مؤسسه آموزش عالی امام رضا علیه‌السلام، در روز چهارشنبه ششم دی ماه برگزار شد.
در این نشست صمیمانه حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مریجی؛ رئیس محترم موسسه ضمن خیر مقدم به میهمانان ارجمند به شرح وضعیت پژوهشی و آموزشی موسسه پرداختند و فعالیتهای پژوهشی موسسه را در حوزه های مختلف همچون مجله اسلام پژوهان و همچنین کارگاهها و نشست های علمی و حمایت های مادی و معنوی از نگارش پایان نامه ها و مقالات، و همچنین حمایت از ممتازین پژوهشی موسسه ارائه فرمودند.
در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین میرزاپور، سرپرست معاونت پژوهش موسسه اقدام به ارائه گزارشی از فعالیتهای پژوهشی مؤسسه و بیان بخشی از مسائل مرتبط به حوزه پژوهش پرداخته و عنوان کردند تشویق و ترغیب طلاب و همچنین آسیب شناسی و حل برخی معضلات موجود می‌تواند ضمن ایجاد انگیزه در طلاب محترم زمینه تسهیل در امر پژوهش را فراهم آورد.
حجت‌الاسلام والمسلمین ترکاشوند نیز ضمن تشکر از فعالیتهای صورت گرفته ضمن قول مساعد برای همفکری و همکاری بیشتر در زمینه مسائل مطرح در جلسه و از جمله راه‌اندازی مجله داخلی در موسسه، جشنواره علامه حلی را بستری برای دیده شدن امور پژوهشی دانش‌پژوهان دانست که هر ساله در سه سطح مراکز تخصصی و استانی و کشوری در حال برگزاری است.
در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین عزیزی؛ معاون آموزش و حجت الاسلام والمسلمین یاوری مدیر گروه کلام اسلامی نیز حضور داشتند.

روابط عمومی موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا علیه السلام

ارسال نظرات

پیمایش به بالا